Prekių grąžinimas

Jei persigalvojote dėl pirkinio arba pirkote jį dovanų ir gavėjui jis nepatiko, per 14 dienų galite grąžinti neatidarytą ir nebandytą atidaryti LEGO rinkinį mums.

Jei nuplėšėte gamyklines lipnias juostas arba lipdukus, įplėšėte ar įlenkėte dėžę, nors ir neatidarėte detalių maišelio, toks rinkinys jau prarado iki 40% savo vertės. Atskiru susitarimu kartais galime priimti atgal tokį rinkinį, tačiau už jį grąžinsime tik dalį pirkimo kainos.

Jei dėžė bent dieną buvo laikoma drėgnoje, rūkomoje ar augintinio patalpoje, dažniausiai kartonas įgauna naujam rinkiniui nebūdingų kvapų (skalbiklio, nikotino, pelėsio, augintinio ar pan.). Mes nepriimame atgal prekių, kurių įpakavimas turi papildomų kvapų, įskaitant ir kvepalus bei gaiviklius. Visas prekes laikome tokiomis sąlygomis, kad jos turėtų tik gamykliškai būdingą kvapą, todėl į savo sandėlį nepriimame prekių su kitokiu kvapu.

Prekių grąžinimo sąlygos

Šios taisyklės nustato prekių grąžinimo ir keitimo tvarką internetinėje parduotuvėje unikumas.lt, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo bei pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

  1. Kokybiškų prekių grąžinimas (Nuotolinė sutartis)

    1. Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį (toliau – Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negalėjęs prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes bei įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, turi teisę atsisakyti Sutarties.

    2. Apie atsisakymą Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui raštu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos.

    3. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę visiškai atsisakyti visų prekių arba tik dalies jų.

    4. 14 dienų terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui (ar jo įgaliotam asmeniui) dienos. Šis terminas nėra pratęsiamas ar susiejamas su prekių perdavimu/grąžinimu Pardavėjui dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.

    5. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d., jei laikomasi šių sąlygų:

      1. Grąžinama prekė yra originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;

      2. Prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

      3. Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos ir vertės (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, lipdukai, maišeliai ir kt.);

      4. Grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;

      5. Pateikiamas prekės įsigijimo dokumentas.

    6. Grąžinimo procedūra:

      1. Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, Pirkėjas turi pateikti laisvos formos raštišką prašymą.

      2. Prašyme būtina nurodyti: užsakymo numerį, užsakymo datą, grąžinamą prekę, kainą, pristatymo datą bei banko sąskaitą pinigų grąžinimui.

      3. Grąžinamą prekę Pirkėjas pristato Pardavėjui (adresu, nurodytu unikumas.lt kontaktuose arba suderintu atskiru susitarimu).

    7. Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjas atsako už:

      1. Prekių tinkamą supakavimą;

      2. Prekių pristatymo išlaidas.

  2. Prekės būklės vertinimas ir pinigų grąžinimas

    1. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekę, jei buvo atlikti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie nebuvo būtini norint apžiūrėti prekę (įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ar pažeistas permatomas pakuotes, kurios netrukdytų apžiūrai).

    2. Jei dėl pakuotės pažeidimų prekė negali būti vėliau realizuota už tą pačią kainą (kaip nauja ir nenaudota), tokios prekės gali būti priimamos tik bendru sutarimu (pvz., Pirkėjui sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

    3. Jei pirkimo metu buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o grąžinama tik dalis prekių, Pardavėjas turi teisę išskaičiuoti suteiktos nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

    4. Pardavėjas įsipareigoja sugrąžinti sumokėtus pinigus per 14 dienų. Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, per kurį autorizuotas serviso centras tikrina, ar prekė yra tinkamos būklės (t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, detalės nepakeistos, sutampa serijiniai numeriai ir pan.).

  3. Negrąžinamos kokybiškos prekės

    1. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos pasinaudojant 14 dienų atsisakymo teise, jei tai yra:

      1. Garso ir vaizdo kūriniai, fonogramos, kompiuterinės programos (jei pažeistos pakuotės apsaugos);

      2. Laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai;

      3. Prekės, gamintos pagal individualų užsakymą arba akivaizdžiai pritaikytos asmeniniams poreikiams;

      4. Prekės, kurios dėl savo prigimties po pateikimo negali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo, yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;

      5. Kitais atvejais, numatytais Lietuvos Respublikos įstatymuose.

  4. Prekių, įsigytų fizinėje prekybos vietoje, grąžinimas

    1. Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį Pardavėjo prekybos salone (jei toks yra) ir turi galimybę pasinaudoti teise apžiūrėti prekes gyvai, prašymas grąžinti tinkamos kokybės prekę gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus. Ši nuostata (dėl grąžinimo tik pardavėjui sutikus) pagal Mažmeninės prekybos taisykles taikoma šioms prekėms:

      1. Mašinoms ir mechaniniams įrenginiams (Kombinuotoji nomenklatūra: 8401-8487);

      2. Elektros mašinoms ir įrenginiams, garso/vaizdo įrašymo ir atkūrimo aparatams (Kombinuotoji nomenklatūra: 8501-8548);

      3. Optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisams (Kombinuotoji nomenklatūra: 9001-9033);

      4. Kitoms prekėms, įvardintoms Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.

  5. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas (Garantinis)

    1. Jei įsigyta prekė yra netinkamos kokybės, Pirkėjas turi teisę reikalauti pakeisti prekę arba grąžinti pinigus vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

    2. Mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai:

      1. Autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės;

      2. Nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai ar sugadinimai;

      3. Prekės detalės nepakeistos, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.